jump to navigation

Fatalna reklama 03/03/2010

Posted by Mikołaj Morzy in eksploracja danych, humor.
trackback

Tradycyjnie najgorsze możliwe reklamy telewizyjne są produkowane w Stanach Zjednoczonych przez lokalnych dealerów samochodowych. Nie wszystkie są tak straszliwe, jak reklama kubańskiego ginekologa sprzedającego amerykańskie samochody, ale z moich własnych doświadczeń wynika, że większość z nich jest niewiele lepsza.

Okazuje się, że nasi dobrzy przyjaciele z firmy Oracle postanowili pójść szlakiem przetartym przez sprzedawców używanych aut i do reklamy swojego środowiska do eksploracji danych wymóżdżyli takie oto cudo:

Komentarze»

1. Janek - 03/05/2010

Mnie ciekawi budźet tej reklamy – czy to było więcej jak 500$?🙂
Oracle’a naprawde stac na więcej.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: